رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

۴۳ نفر در سیل استان تهران جان‌ باختند

  • کد خبر: ۱۱۹۶۵۹
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
۴۳ نفر در سیل استان تهران جان‌ باختند
استاندار تهران از ۴۳ فوتی و ۳ مفقودی ناشی از سیل در استان تهران خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در فیروزکوه، ۲۲ نفر در امامزاده داوود، یک نفر در دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس فوت شدند.

محسن منصوری با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان تهران با اشاره به ساماندهی راه‌ها اظهار داشت: در فیروزکوه یک نفر و در پردیس دو نفر مفقودی داریم که امید است به زودی وضعیت آن‌ها مشخص شود. 

وی افزود: عملیات امداد و نجات در امامزاده داوود (ع) در مرحله پایانی قرار دارد و در مجموع دستگاه‌ها با تجهیزات در حال خدمات رسانی هستند. 

استاندار تهران در ادامه گفت: گروه‌های جهادی زیادی در منطقه فعالیت می‌کنند و تا به موازات اقدامات دستگاه‌ها، لایروبی داخل منازل سیل زدگان نیز انجام شود. 

منصوری تصریح کرد: لیست برآورد خسارات ناشی از سیل در استان تهران نهایی می‌شود تا به دولت اعلام کنیم و سپس وارد فضای بهسازی و نوسازی این مناطق شویم. 

منصوری در پایان با اشاره به تعداد فوتی‌های این حادثه خاطرنشان کرد: 15 نفر در فیروزکوه، 22 نفر در امامزاده داوود، یک نفر دماوند، یک نفر در شمیرانات و چهار نفر در پردیس یعنی در مجموع 43 نفر در استان تهران بر اثر سیل جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->